Album
È contenuto nei seguenti album:
Testo Della Canzone
El fantasma del laac di Davide Van De Froos
Viagi söel lach, cumè una musca söel vedru
vo innaanz e indree de Bellag a Bulvedru e viagi söe i straad e viagi de un pezz stremissi i dunett de Cadenabia a Tremezz RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) Ho vedù la guera, ho vedù i partigian e quell che hann cupà l’è söe d’Azzan e viagi nel vent e se grati una ball stanòcc a durmì, resterò pö giò a Sal RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) Sunt mort cent voolt e sunt gnà mò in paas e me pias cùregh a dree ai tusanett de Dumas però ogni tant, ogni tant me vè anca ‘l magün e caragni un pezzett giò giò in riva a Culonn RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) E me curen a dree i carbinier de Argegn i vören saràmm in una cassa de legn e me curen a dree i finanzier de Nobiall e me ghe disi de menga rump i ball E me curen a dree anca i fra de Piona i m’avran scambià per una quai Madona e scapi via senza parabrezza me tuca cambià lach e finìsi söe a Purlezza RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.)
|
Il testo contenuto in questa pagina è di proprietà dell’autore. WikiTesti è un’enciclopedia musicale con lo scopo di far conoscere a quante più persone possibile il panorama musicale.
[nextpage title=”Accordi per chitarra”]
Accordi
Viagi söel lach, cumè una musca söel vedru vo innaanz e indree de Bellag a Bulvedru e viagi söe i straad e viagi de un pezz stremissi i dunett de Cadenabia a Tremezz SOL RE DO SOL RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) Ho vedù la guera, ho vedù i partigian e quell che hann cupà l'è söe d'Azzan e viagi nel vent e se grati una ball stanòcc a durmì, resterò pö giò a Sal RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) Sunt mort cent voolt e sunt gnà mò in paas e me pias cùregh a dree ai tusanett de Dumas però ogni tant, ogni tant me vè anca 'l magün e caragni un pezzett giò giò in riva a Culonn RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) E me curen a dree i carbinier de Argegn i vören saràmm in una cassa de legn e me curen a dree i finanzier de Nobiall e me ghe disi de menga rump i ball E me curen a dree anca i fra de Piona i m'avran scambià per una quai Madona e scapi via senza parabrezza me tuca cambià lach e finìsi söe a Purlezza RIT. Ooh aah, sunt el fantasma del lach (4v.) |