Hit tha Flo – Wiz Khalifa

Album

Questa canzone è contenuta nell’album Deal or no Deal

Testo della canzone

Hit tha Flo – Wiz Khalifa

 

Yeah it’s goin’ down, Yeah it’s goin’ down
Watch her hit tha flo’, Watch her hit tha flo’ [x4]

Yeaaaaaaaa Bitch. You know what it is. It’s Wizzle man
Taylor Gang or die. Heavy Hustle in this bitch. Yea. (hahaha) Yup. Yea
The way lil’ shorty go I’m tryna think where I should take her
Watch her hit tha flo, I’m out here spending all this paper
Bought some cigarillos yeah I blow it by the acre
If you lookin’ this good well shit I wanna meet your maker
Take her, to my home, Say hello to my neighbors
She my biggest fan, I see her man just tryna save her
Put it in her mouth, and now my taste she’s tryna savor
Shorty saying Khalifa Man should have his own flavor
Haters wanna be me, but can’t walk in my Chuck Taylor’s
All black eleven’s, Mac-11 with the lazer
Mami keep on shaking it like she a salt shaker
Hand on the ground, everybody around

 

Hey A lot of niggas hate, but all the bitches wanna do me
Wizzle L. Jackson, Yeah my life is like a movie
Heavy Hustle Gang, Swisher Sweets with the jacuzzi
Probably fucked your girl, you don’t like it nigga sue me
Shawty from the hood, but in the club she actin’ bougie
Body like a centerfold, Boy look at that loody!
My ink got her gone, Wanting to know who tattoos me
Head game right, Just said she’d like to ride (Yeah)
DJ play my song, When it come on she gets excited
Before I leave the club, I’ll put her number in my sidekick
Swagger on some different shit, She tell me that she like it
Watch her break it down, I ain’t playin’ around

 

 

Il testo contenuto in questa pagina è di proprietà dell’autore.WikiTesti è un’enciclopedia musicale con lo scopo di far conoscere a quante più persone possibile il panorama musicale.

Social

1 COMMENTO

LASCIA UN COMMENTO

Please enter your comment!
Please enter your name here